Min sida
Logga in på Min sida för att få information om din ansökan och använda våra tjänster, till exempel för att boka tid.
Vad kan jag se och göra på Min sida?
Hur mycket information du får tillgång till och vilka tjänster du kan använda när du loggar in på Min sida beror på hur du skickade in din ansökan och vilket sätt du loggar in på.
Du som ska boka tid för att besöka oss behöver logga in på Min sida för att göra det. Det är även på Min sida du ombokar eller avbokar en tidigare bokad tid.
Så loggar du in i våra e-tjänster
Bank-id
Bank-id är det säkraste inloggningssättet. Du som loggar in med ditt bank-id och har gjort din ansökan via en e-tjänst får därför tillgång till all information som rör din ansökan.
Du som har ansökt via e-tjänst
Om du har ansökt via någon av våra e-tjänster kan du följa det mesta som rör din ansökan i Min sida, oavsett vilket inloggningssätt du väljer. För att få tillgång till all information behöver du logga in med bank-id.
Du som har ansökt på blankett
Om du har gjort din ansökan på blankett kan du bara se din ansökan om du loggar in med bank-id. Om du inte kan logga in med bank-id men vill kunna följa din ansökan i Min sida, kan du besöka Migrationsverkets servicecenter i Norrköping, Stockholm eller Malmö och visa upp ditt pass.
